Majówkowe ogłoszenie

Dzisiaj bardzo nietypowo.

Gdy ponad rok temu zaczynałem pisać bloga, nie przypuszczałem nawet, że będzie on sięgał dalej niż moja rodzina i znajomi. Rzeczywistość bardzo szybko zaczęła przerastać moje najśmielsze oczekiwania, co mnie niezwykle cieszy. Pisanie – już nie tylko dla siebie, ale także dla Was – Czytelników – sprawia mi wiele radości i satysfakcji. A teraz wydarzyła się kolejna rzecz, która mnie niesamowicie zaskoczyła i ucieszyła. 

Kilka tygodni temu skontaktował się ze mną Pan Paweł Bajerlein z działającego w Krotoszynie Stowarzyszenia Krotochwile. Jednym z projektów organizowanych przez to stowarzyszenie jest festiwal kultury żydowskiej, którego celem jest dialog pomiędzy tradycją, a nowoczesnością. Pierwsza edycja, jeszcze jako Simchat Krotoszyn, odbyła się w 2012 i została ciepło przyjęta przez krotoszyńską publiczność. Podobnie jak i kolejne edycje, których program z roku na rok był coraz bogatszy. Tegoroczna edycja – już piąta – odbędzie się w dniach 28 maja – 4 czerwca, w odświeżonej formule, z jeszcze większym zasięgiem i pod nową nazwą – Simchat Chajim, czyli „radość życia”.

Dlaczego o tym wszystkim piszę? Otóż Pan Paweł zaprosił mnie do udziału w tym wyjątkowym projekcie, a ja zaproszenie to oczywiście przyjąłem. Szczegółowy program tegorocznej edycji jest jeszcze w przygotowaniu, ale już teraz mogę powiedzieć, że moje wystąpienie/prezentacja (jak zwał tak zwał) odbędzie się w niedzielę, 29-go maja. Jeżeli chcielibyście posłuchać jak opowiadam o współczesnym Izraelu, to zapisujcie sobie w kalendarzu – niedziela, 29 maja, Simchat Chajim Festival.

O szczegółach będę na bieżąco informował na Facebooku, ale już teraz zachęcam do śledzenia facebookowego profilu festiwalu i, jeżeli jeszcze nie daliście łapki w górę, to także i mojej strony na niebieskim portalu. Jestem pewien, że tegoroczny program będzie obfitował w masę ciekawych wydarzeń!

Już się stresuję – nie pamiętam kiedy ostatnio występowałem przed widownią!

Simchat Chajim Festival, Krotoszyn
28 maja – 4 czerwca 2016
IzraelOdKuchni na festiwalu – niedziela, 29 maja


Bądźcie na bieżąco – Facebook || Instagram

5 uwag do wpisu “Majówkowe ogłoszenie

Skomentuj

